Τρίτη 4 Νοεμβρίου 2014

Δείτε 13 κολασμένα SMS που θα τον στείλουν!




Πιάσε το κινητό σου, γράψε όποιο μήνυμα σε εκφράζει περισσότερο... και μας ευχαριστείς όποτε θες! Αποτελέσματα εγγυημένα!


1. "Κάνει κρύο απόψε; Σκέψου ότι είμαι σκεπασμένη με το σεντόνι και ακόμα κρυώνω. Λες να βάλω καμιά μπλούζα;"

2. "Έβλεπα ένα σέξι video με έναν τύπο που σου μοιάζει πολύ". Στείλε ένα video με κάποιον που του μοιάζει... (έστω και λίγο)!

3. "Μπορείς να μαντέψεις τι χρώμα εσωρούχα φοράω";

4. "Αγόρασα το πιο σέξι σετ εσωρούχων. Ανυπομονώ να το δεις πάνω μου".

5. "Αν ήσουν εδώ πού θα ήθελες να σε αγγίξω";

6. "Βλέπω πορνό στο laptop". (η απάντησή σου στη δική του ερώτησή τι κάνεις;)

7. "Τα χέρια μου ήταν απασχολημένα. Αλλά έκαναν ένα διάλλειμα για να σου γράψω. (η απαντησή σου στην ίδια ερώτηση!)

8. "Κοιτάω για sex toys σε ένα καινούριο οnline store" (η ερώτηση παραμένει η ίδια!).

9. "Δεν μπορώ να κοιμηθώ. Δεν μπορώ να σταματήσω να σκέφτομαι όλα αυτό που θα μπορούσες να μου κάνεις αν ήσουν εδώ".

10. "Μπορείς να φανταστείς αν ήμασταν μαζί αυτή τη στιγμή στο κρεβάτι μου τί θα σου έκανα;"

11. "Χτες το βράδυ είδα το πιο πονηρό όνειρο στη ζωή μου. Ήσουν και εσύ... αλλά δεν σου λέω".

12. "Τι θα ήθελες να κάνουμε αύριο μετά το ραντεβού μας";

13. "Δεν ξέρω πού είσαι, αλλά ξέρω τί θα ήθελα να μου κάνεις".

http://www.troktika.eu/2014/11/13-sms.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου